Khamis, 5 Januari 2012

DIARI AMIRDZA

‎....dalam deraian airmata ini...
kualirkan rindu nan menggila....
padaNYA yang memandangku dari sana....
yang tak ternampakkan dengan mata cuma....
hanya berdesir bunyian disudut qalbi....bergema dan bergema...
dan aku terdampar layu dalam fana' yang memelukku rakus.....
ku biarkan saja....
dalam redha aku menyapaNYA....
AKU didalam AKU berbaringan tanpa hijab....
segalanya menjadi terang lagi nyata.....
ku nikmati kesyahduan...
keheningan hingga berdarah bibir...
ku gigit reramas mengelinjang nikmat penyatuan....
ahhh....
keberahian apakah ini..?
hinggakan aku tak mahu melepaskan DIA...
ingin ku terus terfana' bersama cintaNYA....
ingin terus di usap,dibelai oleh kasihNYA....
biarkanlah aku....
aku ingin terus mencintai....
pada DIA,ku sandarkan cinta kasihku ini.....
cinta kudusku buatNYA yang hakiki.....
dan bertelekulah aku.....
sambil dahi kurapatkan rendah dari telapak kaki....
penyaksian betapa aku....
sehina-hina manusia...
tanpa DIA disisi......

CINTA HAKIKI~DIARI AMIRDZA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan